E
Ebear
Guest
När vi köpte våran "gamla" husbil så blev vi väldigt glada. Nu har vi haft förmånen att fått äga och använda den i snart 2 år. Det blev kärlek vid första ögonkastet av hela familjen. Där stod hon och flirtade helt öppet. Vi slog till direkt och vi kunde knappt bärga oss förräns vi åkte på våran första husbilssemester 2006. Efter det så har hon bjudit oss på många oförglömmliga stunder med både andra husbilsvänner och för endast oss. Visst har hon ibland kärvat lite grand och det har kostat en slant, men vad gör det. Var på Elmia och suktade efter en nyare husbil men inser att vi inte har råd för tillfället. Jag tycker att vi kan unna oss lite lyxigare nyare husbil men som min sambo sa: vadå lyx. Jämfört med att vi tältade tidigare så är det här hur lyxigt som helst. Jag insåg att hon hade rätt. Så idag var vi och hämtade henne för att åka till fjälls några dagar. Och vi längtar. Vi kan ju faktiskt njuta av vad husbilslivet kan ge. En fundering bara- kanske en tråd för oss som har äldre husbilar, dom kan ju faktiskt trilskas lite då och då
Senast redigerad av en moderator: