• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fotbollssnack

F

F.d. 14038

Guest
Vad säger man, jag ska kanske ta med ett par stop själv om jag får bjuda ty risken inte bara finns den är jä----igt stor. OBS tror jag, eller hoppas jag är väll bäst att tillägga.Hls Laika.

F

F.d. 6238

Guest
Sv: När kommer våren

Hej mina vänner. Jag känner nu att jag måste förklara mig.

Jo, det var så att när min Favorithustru och jag gifte oss så hade vi att välja på att flytta till Biskopsgården eller Borås. Vi valde som tur var Borås.
På den tiden så var Borås en stad som man bara körde igenom. Emellertid så blev vi i Borås i hela 9 år. Vår yngsta dotter är född i denna trevliga stad och efter nio år längtade vi tillbaka till vår födelsestad.
Men nu till varför jag som Urgöteborgare håller på Elsborg. Jo, jag gick med i Elfsborg för att jag ville stötta ett lag som var lokalt och för att stödja ungdomsrörelsen. Idag är jag mycket stolt att hålla på detta lag eftersom jag haft så många trevliga stunder på Ryavallen.

Sedan när vi flyttade tillbaka till Göteborg så var det naturligt att fortsätta att hurra på Elsborg.
Säger inte detta som någon ursäkt för att jag är mycket stolt att hålla på ett lag som är så bra.
Blåvitt är bra, men dom var inte i mitt val i den stunden som vi flyttade till Borås.
Tänk på att alla har vi olika anledningar att vi gör som vi gör. Och ibland gör man INTE som har gör.

HAR NI FÖRLÅTET MIG NU, undrar Kurt. Haha:twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy:

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026

Borås kör man ju bara rakt igenom och Elsborg förknippas för mig bara med en ordentlig bro och det blåvita till finlands flagga !!!!!! :twitcy:

trevlig kväll Bror

F

F.d. 1082

Guest

E du pappa till Anders Svensson eller.Man kan ju änna undra.
Frågas av en sann BLÅVIT VÄN!!!!!!!!!!!!

Lennart.

F

F.d. 6238

Guest

BORÅSARE HJÄLP MIG?
Dom anfaller mig. ???!!!

HAHA:twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy:

F

F.d. 14038

Guest

Du är förlåten, och tur är det väll att inte alla håller på samma lag eller sak.

Vad skulle vi då tjÖTAT OM.

F

F.d. 14038

Guest

Nej jag tror på färgblind efter det myckna regnandet.

F

F.d. 14038

Guest

Om nu händelsevis våren skulle komma till borås vilket jag hoppas så har jag ett tipps till alla elfsborgssupportrar.

Ställ upp på ryavallen när ert lag ska träna,detta för att skräma bot tranorna så dom inte börjar häcka på plan när elfsborgslaget tränar ty spelarna rör väll sig inte så fort så dom skrämmer bort tranorna.

HA HA HA

F

F.d. 6238

Guest

Om nu händelsevis våren skulle komma till borås vilket jag hoppas så har jag ett tipps till alla elfsborgssupportrar.

Ställ upp på ryavallen när ert lag ska träna,detta för att skräma bot tranorna så dom inte börjar häcka på plan när elfsborgslaget tränar ty spelarna rör väll sig inte så fort så dom skrämmer bort tranorna.

HA HA HA
Tack Laika. När jag hade läst Ditt inlägg så skrattade ja så in i hel--.
Den va jävl--- bra. Tack!!
Men jag betraktar Dig fortfarande som min KOMPIS. HA HA DEN var GÖÖRBRAA.

F

F.d. 6238

Guest

E du pappa till Anders Svensson eller.Man kan ju änna undra.
Frågas av en sann BLÅVIT VÄN!!!!!!!!!!!!

Lennart.
Nä, jag är inte pappa till Anders, men skulle vara jävl--- stolt om så hade varit.
Men Du få va gla att han bor i Göteborg??????!!!!!

Fan va goa ni ä
Hls Kurt :twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy:

F

F.d. 1082

Guest

Jag vet inte om bilden på dessa mycket glada grisar är ett vårtecken, men jag har aldrig tidigare sett något liknande i februari! Bilden tagen idag på Orust.
Jappe (född vid en gata).

Man kan nästan tro att det är Elfsborg som är ute och tränar.

Lennart.

F

F.d. 52909

Guest

...med dessa dräkter ? :twitcy:

* fölåt, var inte bara jag....

Bilagor

• Glada%20grisar%20p%C3%A5%20Orust%202.jpg
    Glada%20grisar%20p%C3%A5%20Orust%202.jpg
    21,7 KB · Visningar: 257
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 1082

Guest

Nä, jag är inte pappa till Anders, men skulle vara jävl--- stolt om så hade varit.
Men Du få va gla att han bor i Göteborg??????!!!!!

Fan va goa ni ä
Hls Kurt :twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy:

Jaaa du Kurt .
Han bor visserligen i stan,började en gång i Guldheden,spelar i fel lag,är en go gubbe
"Frölunda",MEN spelar fortfarande i fel lag.
Frånsett detta så gillar jag dig ochså!!

Lennart.

F

F.d. 6238

Guest

Till Birgitta o Lennart.
Jävl-- va ja skratta efter ert inlägg. F-n va goa Ni Ä.

Toppen