• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ELMIA RAGGE

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: ELMIA RAGGE

Jag kan släppa dom nu men är det inte lite väl tidigt vet ju ej heller om folk vill vara här next year.Men de första som anmäler sig ska ju få den bästa platsen.Ha det bra .

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Hur ska jag hålla reda på vilka som anmäler sig nu det är ju BARA 9-10 månader eller var det dagar?:p
Anmälan får väl ligga på detta ämne eller vad sägs.Anmäl er här så första anm bästa platser.Jag vet ej denna tråd kanske tar för mycket plats kanske blir lång då får web gubbarna säga till iså fall.Ha det bra .

Senast ändrad:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Träffarna går nog inte så långt fram i tiden,får nog vänta tills efter nyår i alla fall.:spinny:

Ingo

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
210
Medlemskap
2025

Elmia husvagn & husbil är 11 - 14 sept. 2008
Biljetterna brukar släppas i början på februari, info om när kommer på caravan clubs hemsida eller på ticknet.
Lycka till.

P

Pebben o Lena

Guest

Hej Ragge!
Finns det plats åt oss och vår lilla bil, då är också vi intresserade.

Hälsningar

:wink: :D

F

F.d. 6238

Guest

Hej Susanne och Ragge.

Kan vi få ligga längst fram vid Landningsbanan. I så fall kommer Vi. Om inte så kommer vi ändå.
Hälsningar från Monica o Kurt.
:twitcy::twitcy::twitcy::twitcy:

F

F.d. 673

Guest

Startar ni nu en tråd om detta vore det kanske ide att berätta för övriga medlemmar vad det handlar om.

(Själv kommer jag att stå med ett annat kul gäng på Elmias område 3)

F

F.d. 6238

Guest

Till Asawi. Jo det är så här kompis att i år så hade vi en egen kupe på Ragges Camping.

Vi stod där istället för på Elmia eftersom det var full på alla områden. Ragges Camping är egentligen ingen Camping för "Utomstående" utan endast för medlemmar.
Ragges ligger alldeles bredvid Vistas klubblokal i Kaxholmen som i sin tur ligger vid gamla riksvägen till Stockholm. I Vistas lokaler bildades Husbilsklubben.se i Nov. mån. förra året.

Ragges består av en mycket stor tomt med eget flygfält för ultralätta plan (Ragge Du får rätta mig om jag har fel) och Ragge Himself har Flygcertifikat för dessa plan. Han äger själv 2 st Flygplan.

Nu är det så att Eva & Hasse stod på Elmias område i år och när dom fick reda på att Vi var på Ragges så blev dom så jäv-- avundsjuka på oss.
För att Detta inte skall drabba dom igen så vill dom boka redan nu för att få stå på Landningsbanan.
Dom vill dessutom få vara först så att dom kan peka finger åt oss.

Hälsningar från Monica o Kurt i ett BLÖTT Göteborg.:D :D :D :D

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Hej!

Ursäkta frågan, men vad menas med biljetter till Ragges ??

mvh - Åke
Det behövs inga biljetter det var ngt som Eva o Hasse kom på men däremot tar vi en liten summa för att stå här.Men det där med biljett var riktigt bra tycker jag det låter ju som ngt riktigt bra.

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024

Moss Ragge
Jag och frugan med jycke kommer gärna, måste ju få upp en fisk.
MVH KEJO 20

Kommun
Danmark
HBK-Nr
788
Medlemskap
2024

hej
kan vi regne os som tilmeldt ??
for efter alt hvad vi har læst og hørt om Elmia og ikke mindst traffen på Ragges, vil vi gerne være helt sikre på at få plads.
dette lyder som noget man ikke skal gå glip af:wink:
Michael er også helt vild for at fiske
ha en fantastisk dag allesammen
hilsen Marianne 788

Toppen