• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Klubb-pins

LeffeB-57

HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
57
Medlemskap
2025
Förslag till klubbshoppen

Nu när vi har blivit över tusen medlemmar tror jag att det bör finnas intresse från medlemmarna att kunna köpa klubbmärket i pinsformat.
Vad tycker in?

//LeffeB

F

F.d. 4879

Guest
Sv: Klubb-pins

Personligen så tycker jag att våra knappar med namn och nummer är oslagbara! Man går ju ändå knappast med en pins på sig vid 60 års kalaset där ingen vet vad HBK är?

Maja

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2025

Jag skulle med glädje gå med en HBK-pins på kalaset, Kölis! Inte minst med sådana goa klubbkompisar som du! Jag ställer mig på kö för första serien HBK-pins.
Staffan
:yes:

LeffeB-57

HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
57
Medlemskap
2025

Det var ju det jag menade, kanske folk undrar vad det är för klubb. Detta ger en möjlighet att förklara vad klubben står för. Man tar inte gärna på sig klubbknappen till kavaj.
Min mening med inlägget var att kolla hur stort intresset är, som en utvärdering till de inköpsansvariga i klubben.

Senast ändrad:
F

F.d. 4879

Guest

Klubbknappen är en så kallad "batch" som är ca 5 cm i diameter och har ditt namn och medlemsnummer på samt HBK loggan. det är Gunnar6 som gör dom till en symbolisk summa. Det är ingen sak som ingår i medlemsavgiften.

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022

Hoppas ingen tar illa upp nu men jag tror det är badge som avses.
Badge betyder märke, mindre skylt etc.
Batch betyder hop, samling, hög etc.

Nu får jag nog på moppen typ besserwisser.

F

F.d. 6238

Guest

Hej Robert.
Har aldrig upplevt Dig som B. W. däremot har jag alltid läst Dina inlägg och fått koll på att Du har både kunskap och visdom.

Jag förstår " att Du tillverkar skämtet med oss, aprillo"

Hälsar din granne, Kurt
;) :D

LeffeB-57

HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
57
Medlemskap
2025

Ursäkta mej!
Den här tråden gäller om det finns intersse av klubb-pins!

MVH
//LeffeB

Senast ändrad:
F

F.d. 6238

Guest

Hej Leffe. Tycker Du att jag skulle starta en ny tråd för att besvara ditt påstående?

F

F.d. 209

Guest

Om man får ha en åsikt, tycker jag att mindre pins utan nummer är bra. De ser represantiva ut.

Toppen