• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

JOINT Motorhome

F

F.d. 24299

Guest
Det skulle vara intressant att veta om det är någon mer i klubben som har en husbil av fabrikatet JOINT. Den säljes i Sverige under beteckningen WMT 588 ( halvintegrerad) och WMA 566 (alkov).

Blöta hälsningar från Halmstad

Thomas och Frances

F

F.d. 13652

Guest
Sv: JOINT Motorhome

Hej,,
Vi har en Joint 588 2006,,,Köpte den nere i Eksjö i Sep ifjol som ny
Har bara hunnit kört 180mil med den,,står nu i vinter förvar
Mycket utrustning var det med på den,,Tv,Parabol med digetalbox,DVD,
Fiamma markis 3m,Cyckelhållare,Vändbara Pilotstolar,Kassaskåp,Gasvarnare
och lite till lulllull.Verkligen lättkörd,,passar bra för 2 vuxna,
Längtar till våren så man får ta hem den igen,,ska åka upp och titta på Midnattssolen
V 25-26,,sedan en tur Tyskland-Danmark V 31-32.

Mvh/Kenneth

F

F.d. 24299

Guest

Hejsan Kenneth!

Det var roligt att höra att vi inte är dom ända som har en JOINT,
vi fick samma utrustning som ni till ett ( som vi tycker) bra pris.
Vi köpte vår i somras i Rolsberga mellan Lund och Hörby. Den har väl gått ungefär
lika långt som er. Välkomna i klubben förresten jag såg att ni bestämt er för att gå med.

Hälsningar

Thomas och Frances:)

F

F.d. 13652

Guest

Hej igen,,

Ja va kul,,jag skrev ju fel ort(Eksjö)det ska naturligt vis vara Eslöv(Rolsberga)
samma ställe som ni köpte eran,,
skulle vilja ha mail kontakt med er,,har lite frågor ang utrustning m,m

Mvh/Kenneth o Doris

E

Ekorre

Guest

Hej Kennth!

Vi är inne på att köpa en husbil, har sett märket Joint till ett bra pris med bra utrustning.
Jag läste ditt inlägg att ni skulle ut och köra en del i sommar, har det fungerat bra?
Finns där något du inte är nöjd med?
Vet du hur det är med garantierna, finns väll inte många återförsäljare i Sverige, hur fungerar det om den som finns försvinner?
Tar gärna emot fler tips om du har det?

Mvh Robban

F

F.d. 13897

Guest

Hej, jag har för en månad sen köpt en husbil JOINT X320 hos "MOBILEN i Borås". Man kunde köpa ett lyxpaket till som jag gjorde. I annonsen stod att en 19" plattskärm tv och antenn, samt gaslarm ingick, och försäljaren sa samma sak när jag köpte husbilen. Men när jag hämtade husbilen sa försäljaren att han sagt fel...:mad: och att detta inte ingick.
Har nån sparat den annons från "blocket.se" angåande detta lyxpaket?
Och kan de som har köpt en sån joint x320 med lyxpaket hos "MOBILEN i Borås" kontakta mej? (dmy@luxmail.com).
En fraga till... är det normalt att när man använder AC-systemet, att det alltid går via den installerade DC/AC 1800W konverter, även när man ha 220V (extern) inkopplad?

F

F.d. 3088

Guest

Hmm dom andra ovanför ditt inlägg kanske inte köpte en sidoimporterad bil :rolleyes:
I dom andra inläggen verkar det vara standard med tv,parabol mm

Du verkar mest vara arg på firman. Har du synpunkter på bilen som ju skall vara en lågprisbil, tänkte mest på kvaliten

Gurra

Toppen