Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag har sovit i racebuss, husvagn, husbil sedan 80 talet och har inte haft några större problem mer än några berusade tonåringar som blir blöta i brallan om man öppnar dörren. Vad hjälper det med larm mm? Antagligen ingenting mer än att man kanske sover bättre. Ni kanske bör tänka om och se husbilen som en frihet och glädjekälla, inte ett fängelse och problemställe? Titta på han som åkte husbil ner till Marocko, vad var han rädd för? Inte ens döden! Jag tror att det absolut bästa man kan ha vad gäller larm mm är en bra tränad hund i så fall, den kan ingen manipulera. Sen är ju en del, precis som jag allergisk mot hundar, då kan man ha ett baseballträ istället..
Jag har sovit i racebuss, husvagn, husbil sedan 80 talet och har inte haft några större problem mer än några berusade tonåringar som blir blöta i brallan om man öppnar dörren. Vad hjälper det med larm mm? Antagligen ingenting mer än att man kanske sover bättre. Ni kanske bör tänka om och se husbilen som en frihet och glädjekälla, inte ett fängelse och problemställe? Titta på han som åkte husbil ner till Marocko, vad var han rädd för? Inte ens döden! Jag tror att det absolut bästa man kan ha vad gäller larm mm är en bra tränad hund i så fall, den kan ingen manipulera. Sen är ju en del, precis som jag allergisk mot hundar, då kan man ha ett baseballträ istället..
Kölis, jag håller med dig i det mesta, men byt gärna ut basebollkäppen mot en fogsvans. /DS
Jag har både 7 tillhållarlås, Jula vire, basebollträ hemgjort, NX4 och vakthund
men det har aldrig hänt något
anders
Vi har ett Narkoslarm NEX-4A inmonterat. Vi har haft larmet sedan -04, larmet är mycket känsligt och vi är nöjda med det.
Bigge