• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Stjäla HBK märken

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Sv: Stjäla HBK märken

Är det verkligen sant? Kanske är det någon som inte vill att det ska synas att det är HBK som har skänkt utslagsvasken? Men vad jag förstår så klistrar du envist upp nya märken, är det så?

Lasse-125

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024

Jag har en annan mer positiv förklaring. Jag hade satt upp en liten dekal på en gammal femtioliters mjölkkruka som byalaget satt upp där man frivilligt kunde lägga pengar om man tyckte det var värt det. Självklart tyckte 208an å ja la femti spänn per bil.Inom en timme var dekalen borta. Det var ett gäng moped ungdomar som tyckte dekalen var så ball att dom ville ha den på moppen.Så kan de va.Tyvärr börjar mina smådekaler ta slut
får lov att köpa fler. Tycker det är kul att visa att vi finns.:)

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

På ställplatsen Skillingaryd/Götaström har det funnits en stor dekal från husbilsklubben.se och en från en annan klubb. Vid minst 2 tillfällen var HBK:s dekal borttagen men återuppsatt av en medlem, medan den andra klubbens dekal läts sitta kvar.

I dagsläget vet jag inte om det finns någon HBK-dekal kvar.

Kanske är det som Lasse-125 skriver att HBK-dekalen är så fin att den därför är populär och intressant att samla på! :)

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Svar Björn..kan nog var både ock, annars kan det var någon från andra klubbar som inte gillar oss , det får bli till att ta superlim på dekalen;;

Toppen