Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ser supersnyggt ut!
Är denna hållare skruvad i panelen? Fru Myra
Ser mycket bra ut!
Var köper man den?
Claes
Hej tror du den passar även till en Samsung platta 10,1? Claes
Jag kan se att det finns marginal för en större platta än iPad. Jag kan inte måtten på Samsung.
När man kikar på alla olika monteringar av paddor od undrar jag om ni har tänkt på vad som händer om olyckan är framme och aibagen för passageraren utlöser.
Padda och tillhörende fästen kan bli livsfarliga projektiler.
Det är därför facket i insrumentbrädans överdel inte går att öppna på bilar (Fiat) med sådan airbag.
Det är en otrolig kraft när airbageen utlöses. Den blåser upp en ca 200 liters bag på några millisekunder.
När aibag var nytt i bilar höll jag kurser för räddningspersonal, och garvade brandmän blev bleka när vi sköt av bagar under kontrollerade former.
I all välmening.
//W
Vad jag förstår sitter det ingen airbag i mitten över radion i Fiat?
Jag har löst min placering med hjälp av en sugproppadapter som jag fäst på instrumentpanelen.