• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Pussel utan borttappade bitar...

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Pussel utan borttappade bitar...

Eftersom det finns 9548 olika pussel för iPad och 24377 för iPhone finns det möjlighet till tidsfördriv hela julen.

bild-786159.PNG

Senast ändrad:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Haha, fick mig ett gott skratt i kväll, hade gjort ett pussel med en bild av maken, satte honom framför datorn, han började pussla, efter ett bra tag utbrast han "- Men det är ju JAG!!" :D:D

/Ludde

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029

:)Ludde fy på dig o posta sådan länkar , jag som skulle minska mitt skärmberoende. :mad: Det blev 01.30 igår.:twitcy:
Ps
Skulle också hälsa från Anders J. Den rackarn drog till thailand förra veckan o blir borta ett tag.

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

:)Ludde fy på dig o posta sådan länkar , jag som skulle minska mitt skärmberoende. :mad: Det blev 01.30 igår.:twitcy:
Ps
Skulle också hälsa från Anders J. Den rackarn drog till thailand förra veckan o blir borta ett tag.

:D:D:D:D

Hehe, samma här lade mig nog vid tvåtiden i natt efter några trehundrabitarspussel!

/Ludde

F

F.d. 14324

Guest

Nu har jag jag blivit riktigt pusselbiten och lagt in några pussel själv hos jigidi Free Online Jigsaw Puzzles

Mitt användarnamn hos jigidi är sjoberg och jag undrar hur många fler det är från hbk som är registrerade hos jigidi?

Förutom Luddes pussel så har jag hittat en snygg winnebago och förmodligen sveriges snyggaste Kabe i vintermiljö:) kan det stämma att de är från hbk-medlemmar?

Som sagt, det vore roligt att veta om det är fler från hbk som har lagt in pussel.

Här är ett exempel på vad jag har skapat Jigidi Puzzle - Karting

ps Ludde, du ligger nästan en halvtimme efter på Sunes trike :D:D ds

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Bagoen er min Australske husbil, og min profil er Knut. Dessverre blir mine tider dårlige - for liten oppløsning på skjermen på min Lenovo S10 (10 tummer og 800x600 pixler). Har prøvd meg på et par ekstreme bilder, men ser at allt over 100 biter blir problematisk. Klarte å få til triken, men tiden snakker vi ikke om!

F

F.d. 14324

Guest

Okej Knut, vi snakker inte om dina tider och jag talar inte om hur många gånger jag lägger ett pussel när jag bestämt mig för att vara snabbast på det. :D

Schmid, 4.48 är ungefär vad jag hade första gången jag la pusslet, sen var det några andra husfridsförstörare som kom in i bilden och la pusslet på tider runt en minut. Så jag var tvungen att lägga i en högre växel.:twitcy:

Här är ett till.
Fuerteventura 2 jigsaw puzzle

Håkand

HBK Medlem
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
3312
Medlemskap
2025

Hej!

Jag har lagt i en pusselbild på vår hund som heter Compiz, tror det var 110 som löst den så jag ligger lite efter dig Frankia.

RiRos

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1793
Medlemskap
2025

Här är en till som blivit "biten". Väldigt bra pussel för datapussel kan inte barnbarnen komma åt,brukar läggga mkt pussel förut.
Men nu lägger jag bara pussel som finns,kan man ta bort reklamen på sidan utan att bli medlem, tips mottages tacksamt hur man gör. Vill inte registrerar utan bara lägga pussel som finns​

F

F.d. 14324

Guest

RiRos, Jag tror att det enda sättet att slippa reklamen är att skapa sig en egen profil, men du måste inte skapa några egna pussel för det. :)

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Visst är det kul! Nu har jag skruvat, borrat, mätt och monterat i två hela dagar...så nu har vi äntligen en egen liten biosalong i vardagsrummet, en 104 tums duk där vi kan köra upp bild med projektor via dator, testade ett pussel med trådlöst tangentbord o mus, riktigt roligt! Men jag är lååångsam jämfört med er andra...:singing-icon:

Natti,

/Ludde

PS gubben hjälpte till lite, han räckte mig verktyg när jag stod på stegen...DS :swoon:

Toppen