• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

TAGIT ETT BESLUT

F

F.d. 11293

Guest
Sv: TAGIT ETT BESLUT

bara att gratulera, jag har varit fritidsforskare sen februari i år
:)

F

F.d. 2692

Guest

Har också börjat nedtrappningen, då blir vi snart arbetskamrater. :twitcy:

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029

Jag gick den 10:e juni i år o har inte ångrat mig ett dugg. :D:D

F

F.d. 1370

Guest

Jag gick till midsommar. Det är nästan så att jag mår dåligt för att jag mår så bra!!!:)

/Nils

Bestliner

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024

Fy tusan så avundsjuk man blir. Jag skulle vilja sitta med något kallt i glaset utanför husbilen långt söderut i spanien med sol och värme. Tyvärr är det troligen 7 år till den tiden men den som väntar på något gott .....:)

Affezell

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2025

Har också blivit statligt anställd men tyvärr har jag en för ung hustru för att kunna verkställa mina planer. (Spanien el Portugal) :spinny:

kangas

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
5323
Medlemskap
2024

Jag gick till midsommar. Det är nästan så att jag mår dåligt för att jag mår så bra!!!:)

/Nils

Det samme føler jeg, aldri hatt det så bra noen gang!!! Egentlig feil at det skal være slik, jobben var jo ikke sååå ille. Her i Norge kommer "lønna" nå fra det som her kalles for NAV.
Undrer nå på om de har julebord for anstälda. Kanskje man skulle ringe og spørre???:D:D
Pensjonisthilsen fra Kangas

F

F.d. 940

Guest

Eftersom pensionspengarna minskar för varje år så får man väl arbeta tills man är 80år.;)
Arne.

F

F.d. 29841

Guest

Hej på Er
Hur kan Ni fira och var glada över att bli inte var atraktiva på arbetsnarknaden.
Tänk på att : ALLA SOM JOBBAR LEVER # MEN ALLA SOM GÅR I PENSION KOMMER ATT DÖ.
Ha de
/Vidhem

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029

Hur fixar man det vid 54? Några tips? :)

Jadu satte upp det målet "gå vid 55" tidigt i livet Och när valet blev köpa eller köpas så var det enkelt. Men helt utanför arbetslivet kommer man inte o vara Det kommer nog o bli lite punktinsatser iallfall när det regnar. :D

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2025

Snart varit fri herre i 6 år. :)
Alla vet ju att alla svenskar kan gå på långledighet vid 61 års ålder - eller hur?
Kan rekommenderas! :)

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Räcker det inte med morötter får vi väl ta till starkare mediciner för att få er ungdomar att arbeta. :D
Att vila och njuta av jordvärmen hinner ni med senare.

aake

kjellemona

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5065
Medlemskap
2022

Jag förhandlade till mig "friheten" för över fem år sedan, och ångrar inte en sekund.
Välkommen in i "gänget".

Kjelle :twitcy:

Libom

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2026

Sture..

Välkommen i gänget, jag har en ung hustru, så vi får vänta några år med att övervintra i värmen.. Har funderat på att åka själv, men tror det blir för tomt...
Mvh
Libom

Toppen