• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Derfor er jeg medlem af HBK

F

F.d. 55451

Guest
Det er ikke stellpladserne eller andet forbehold medlemmer i HBK, som har fået mig til at melde mig ind i HBK.
Stellpladser kan findes gratis over hele Europa.
Fotos ligeså.

Egentlig har jeg ikke været medlem af nogen husbilsklub i to år, men har savnet lidt hvor man kan udvikle sin kendskab og afprøvet sine resignationer - teknisk eller åndsrigt.

Det er muligheden for at udvikle evnerne på et eller flere områder til gavn for helheden.
At give og tage.

Kommunikere og vandre' igennem udviklingen.

"Per aspera ad astra".

Som Skandinav tror jeg det passer min personlighed bedst i HBK.

:)

F

F.d. 55451

Guest
Sv: Derfor er jeg medlem af HBK

En væsentlig fordel i HBK er mangfoldigheten - de mange forskellige holdninger.
Lige meget hvilken personlighed du har, til de forskellige emner, hitta du i HBK fler som hjælper til din udvikling og dermed en positiv holdning til udvikling.

Du er ikke alene.

HBK forum er en lysande internet adresse - fyrtårnet i hemsidan.

F

F.d. 55451

Guest

Att kunna säga tack för en inlägg - generellt eller helt.

Det hjälper det förtroende - att du inte är ensam på en punkt.

Ett tack är inte nödvändigtvis en förväntan - men en glädje att få.

Tack HBK.

F

F.d. 55451

Guest

Hade jag var tvungen att använda danska (norska *) camper föreningar var mina visioner och möjligheter kraftigt minimerads.
Inte många i ett samhälle med klubbmedlem tidskrift måste ge nöjet' - att få en god chans att diskutera attityder och förståelse.
Med mer än 6000 medlemmar är sannolikt möjligheten att finn sin lika kritiker.

Tack HBK. :)

T

Teddi

Guest

varför är jag medlem i denna förening,?,,jo,,alla dessa 40- talister,,som viger sitt liv för denna sysselsättning,,själv en av er,,

till dessa gamlingar:D lägger ja mycket av min fritid,,för man skall komma ihåg att rätt som det är så kanske man inte klarar av åkandet,,då känns de gott att ha många vänner som kanske ringer eller knackar på dörren,,
därför brinner jag av engagemang i denna förening,,

kan man samtidigt då få se åsikter utan osämja så blir allt roligare,, bråk ock osämja,,går ja inte i land med,,,tyvärr..
ja tar ett break,,teddi,,ha de,,

F

F.d. 55451

Guest

Prisa till alla er som skickar beskrivningar och bilder till HBK hemsida.
En givande och uppriktiga engagemang från er alla.

Lite extra önskan jag har - sätt in GPS-position i HBK: s Positioning System.
gps.gif

Jag tror att det kan användas enkelt med Android, iPhone, AutoRoute mm - Alla med blandade GPS och internet enheter.

Det finns säkert en manual för HBK: s Positioning System.
gps.gif

http://www.husbilsklubben.se/forums/t37458/

Så dessutom lovord för HBK-webberne och ledning.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55451

Guest

Och med så är jag medlem i HBK.

Det är trevligt att debattera produkter för husbilar och få oberoende information från icke ekonomiskt intresse i en produkt.

Speciellt när man försöker vara objektiv om sina erfarenheter och kan beskriva dem på ett objektivt sätt, uavset om man har vart genial vid kjöp :oops:.
Orealistiskt :confused:

Har HBK information om produkter för alla budgetar', - da det är en guldgruva.

F

F.d. 5322

Guest

Hej det är Mia här!
Därför är jag medlem i HBK...
Jag sökte mig hit (långt före Lg) och vad som slog mig som intresserad var att man kunde läsa om ALLT, ja precis allt. Därför var jag inte sen att söka medlemskap. Har väl inte varit så aktiv själv på den skrivande sidan men tänkte ändra på det(det är nackdelen att ha samma "nick" i ett hushåll. Vi är två individer med olika intressen men husbilslivet har vi gemensamt).

Därför är jag medlem i HBK...
För alla goa och roliga människor som ibland skriver saker som får en att skratta och må bra.
För alla kloka saker som skrivs här, detta bär man med sig och förmedlar till sin omgivning.
För hela denna fantastiska kunskapsbank som finns här, därför är JAG med.

Kram Mia

Roffe1

HBK Medlem (P)
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Hej Mia!

Skaffa en egen inlogg (partnerinlogg) :wink: Det gjorde jag och den använder jag när jag skriver om sådant som Marie inte har intresse av :)

Senast ändrad:
F

F.d. 55451

Guest

Derfor er jeg medlem af HBK
- Eftersom 85% av husbil ägare i HBK förstår att jag försöker mig att lära ert modersmål; svenska - med djupaste respekt.

Tack HUSBILSKLUBBEN.SE

F

F.d. 55451

Guest

Småningom börjar jag tvivla på reflektion, och därmed värde för mig på mitt medlemskap.
När ovanstående är en fråga med en negativ syfte med längtan efter förstörelse och besvär att tvinga genom sin ego.

Tyckes ha levererat många positiva och välmenande förslag.
Men man måste väl se det som en helhet.

HBK är det bästa husbil forumet i Skandinavien.
Någon sätter sitt ego tydligen högre.

Hoppas det blir en övergående tvivel för mig, om HBK forum.

D

Deleted member 11118

Guest

Många kloka ord från en granne, (BerdoMobil) jag bor ju nära Danmark och ser kusten på andra sidan. Även andra kommer med kloka ord varför man är med, så jag håller med alla så slipper jag skriva en A4 sida.

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Sluta tvivla Bredo. Du är en kunnig, diskussionslysten och understundom skitjobbig dansk. Men jag gillar dig och dina kluriga tankar. :)

Tror faktiskt att de flesta på forumet tycker ungefär likadant. Fy fan va tråkigt om vi alla var stöpta i samma form.

Fortsätt att stå på dig Bredo..., du behövs! :):):)

:-/<rister

F

F.d. 55451

Guest

Att tvivla, mer eller mindre, på sitt värde av en frivilligt medlemskap, kan vi nog alla.

Anledningen till att jag startade denna tråd, var många känslomässigt överväldigande gläda, att ha funnit det forum där långt mer av en större individuell frihet har hittats tillsammans.
Värdena får inte vara tvivel.

Såväl som i danska husbil forum (DACF), finns det också i HBK rabiata medlemmar.
Det är så - de är en del och en produkt av samhället.
Men i allmänhet är här mindre rabiata.
Med många fler medlemmar jag hittar fler i ett så stort forum och mer positiva band / relationer.
Ett stort tack - för mer än tusen tack från er alla. Jag tror att jag minns dem nästan alla.

Bara jag kommer att föreslå till de rabiata och ensriktanda folk att sluta så aggressiv med sina övertygelser.

Så HBK är i allmänhet bra - jätte bra - men delperiod, inte värdet eller åtnjutande av husbilen inte tillräckligt till optimism.
För att bibehålla husbilen kan vara en kamp i sig - måste du också strida med rabiata - en kan tvivla. :(

Men nu är vi vidare :)

Toppen