F
F.d. 50209
Guest
Är det någon som provat detta??
BEDÖVNINGSGASLARM 12 - 24 V i Conrad online shop
BEDÖVNINGSGASLARM 12 - 24 V i Conrad online shop
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Ok bra då är jag inte helt fel ute i mina funderingar. Är skeptisk varför jag ställde frågan, då kan jag köpa lite gott rödvin istället.Gå inte på sånt här.
Det är bedrägeri att påstå att någon blivit sövd och sedan utsatt för grov stöld i bilen. Att söva en hel husbil, villa eller lastbilshytt är inte tekninskt möjligt, i vart fall inte om man avser att man skall vakna igen. Använd pengarna till något roligare.
Det är bättre att bli yr av rödvinOk bra då är jag inte helt fel ute i mina funderingar. Är skeptisk varför jag ställde frågan, då kan jag köpa lite gott rödvin istället.
Har kört lastbil många år på utlandet och har flera kollegor som blivit gasade, att påstå att detta skulle vara en skröna utan att veta fakta är att tala mot bättre vetande. Har också från säkra källor hört att polisen i Belgien påträffat utrustning för gasning. Har en kollega som blivit gasad 2 ggr. och som fått bestående psykiska men av detta.
Behövs inget promille larm, man e ju gift.Man kan somna också... så ett promillelarm för att inte somna och bli rånad är nog bättre hi hi hi