Dethleffskvalite
HBK Medlem
När jag köpte ny navigator AVIC-X3II i december så hade jag tre grundkrav för köpet. Navigator, automatisk back kamera och fartkameravarning. Nu har jag i två månader kämpat med Pioneer supporten om hur man skall göra för att få in vart kamerorna är placerade. Jag gör precis som jag blir ombedd att göra men det går ändå inte. Har både ringt och använt mail korrespondens. Nu är det dödstyst från Pioneers sida, dom återkommer inte per telefon fast dom lovar och dom svarat inte på mail längre.
Har nyligen fått veta av butiken som sålt navigatorn att detta fungerat alldeles utmärkt på modellerna tidigare men på denna II går det inte längre av någon anledning. Ingen säkerhet i att köpa från vad jag tyckte var en seriös leverantör. När det krånglar så gömmer sig Pioneer.
Har nyligen fått veta av butiken som sålt navigatorn att detta fungerat alldeles utmärkt på modellerna tidigare men på denna II går det inte längre av någon anledning. Ingen säkerhet i att köpa från vad jag tyckte var en seriös leverantör. När det krånglar så gömmer sig Pioneer.