Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag har en Dethleffs byggd på Fiat årsmodell 2008 och jag ingen jordfelsbrytare.Jag hittar ingen jordfelsbrytare i verken skåp eller garderober, kan den sitta under passagerar stolen?
Jag har en lmc 2008 utan jordfelsbrytare. Sätter en lös på uttaget för att vara säkerI en Hobby Siesta 2006 med våningssäng hö bak, som var byggd på en Ford transit som vi hade tidigare, satt brytaren invid bakre änden på sängen, vad jag minns så var den svårfunnen. Att bilen inte är utrustad med JFB tror jag inte, då det förmodligen är ett lagkrav på sådan.
Jag har en lmc 2008 utan jordfelsbrytare. Sätter en lös på uttaget för att vara säker
Det är alltid förbaskat kul med återkoppling när något löst sig, stort som smått!Jag vill passa på att tacka alla som har engagerat sig i mitt problem. Nu har jag äntligen hittat automat säkringen, den satt under ett trappsteg upp till sängarna, och den hade löst ut.