• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vart är ni på väg?

Globetrotter

HBK Medlem
Inlägg
230
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
27312
Medlemskap
2024
Nu börjar solen värma oss med sina strålar och man vill bara iväg med husbilen.
Men är det bara jag som har svårt med vart det skall bära av?
När man farit runt på vägarna i några år så blir det bara repriser.
Hur gör ni andra? Vad ska ni ställa siktet på denna säsongen och hur blir det i kommande helgen? Det bjuds ju på kanonväder, inte ska vi väl sitta hemma?
 
Senast ändrad:

Blaser338

HBK kassör
Admin medlem
Inlägg
3.326
Kommun
Skurup
HBK-Nr
33443
Medlemskap
2029
Fredag åker vi till Danmark och efter helgen till årsmötet i Karlstad. Sedan efter det så bär det norrut och så får vi se när vi kommer hem :)
 

Helena & Lasse

HBK Medlem
Inlägg
963
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
34637
Medlemskap
2024
Hoppas på leverans av sommar-hjulen, annars inte en meter med de som sitter på.
Men personbilen kan även få ett syfte i värsta fall och då kan det bli var som helst. Just nu utforskar vi Sörmland, har hittat massor av fantastiska platser för fri/vild/parkering/camping.
 

LottaWille

HBK Medlem
Inlägg
17
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
36143
Medlemskap
2024
Hej alla, ikväll övernattar vi i Malmö, imorgon till Burg auf Fehmarn eller Wismar. Någon som har bra tips på mindre städer med lugn och ro. Njut av värmen och kör försiktigt.
 

Kajbys

HBK Medlem
Inlägg
88
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
713
Medlemskap
2024
Om några dagar tar vi en liten vårtur på ca 14 dgr från Karlstad till Nederländerna, kanske lite av norra Frankrike och Tyskland hemåt igen. Måste bara röra på oss lite efter vintern. Framåt september-oktober hoppas vi dra söderut mot Frankrike-Spanien, kanske Portugal,
 
Toppen